ВХОД ЗА РЕГИСТРИРАНИ
Нова Регистрация
Забравена парола

Имате трудности или въпроси?
office@izkustva.net
02/ 943 47 24, 02/ 943 47 85
Искате да поръчате
учебник на хартиен носител?
Свържете се с нас!
Е-УЧЕБНИК ПО КОМПЮТЪРНО МОДЕЛИРАНЕ ЗА 3. КЛАС

За да използвате е-учебника, е необходимо да се абонирате!

Съдържание
Урок 1. Дигитални устройства Урок 2. Дигитална идентичност
Урок 3. Последователни действия Урок 4. Блокове за движение. Алгоритъм и код
Урок 5. Подреди дума Урок 6. Открий път
Урок 7. Повтарящи се действия. Цикъл Урок 8. Цикъл. Робот художник
Урок 9-10. Знам и мога Урок 11. Среда за програмиране Scratch. Мисия „Пустиня“
Урок 12. Движение на героя Урок 13. Завъртане и чертане. Да спасим принцесата!
Урок 14. Позициониране и преместване. Скрий рибката Урок 15. Цикли в Scratch. Космическо пътешествие
Урок 16. Знам и мога. Позициониране, движение, чертане Урок 17. Сцена и декори. Кой къде живее?
Урок 18. Герои и костюми. Зимни игри Урок 19. Герои и костюми. Да направим снежен човек
Урок 20. Озвучаване на проекта Урок 21. Героят мисли. Въвеждане на текст
Урок 22. Разговор за делфините Урок 23. Диалог между повече герои
Урок 24-25. Работа по проект. Разказ за цветята Урок 26-27. Компютърна анимация. Изгубеното мече - 1
Урок 26-27. Компютърна анимация. Изгубеното мече - 2 Урок 28-29. Работа по проект. Пролетни игри
Урок 30-31. Знам и мога Урок 32. Преговор и обобщение